Kizlar merhaba,
Kızım 5 aylik ve 3 gündür meme tam dolu degilse emdigi gibi agzina şakır şakır süt akmiyorsa hemen bırakıyor asla emmiyor. Sütümü sagip biberonla veriyorum 3 gündür. Doğduğu gunden beri bir huzurlu emmedi ara ara meme reddi yaptı artık bende cok yoruldum cok üzülüyorum var mi böyle yaşayan sonrasinda tekrar memeye döner mi?
Dönmezse sütten kesecegim gercekten cok yoruldum psikolojik olarak yıprattı beni bu süreç. Emmedikce kendimi yetersiz basarisiz, beni istemiyor gibi görüyorum 🥹