atesarp yaa sizin daha fena bizde 4.naydan beri hep erken kalıyor ama gece uykusuna eroen geçtiği için ben pek sorun etmiyordum akşam dinleniyorum diye bana 4 gündür enerji falan bırakmadı benimde aynı hiç dayanmaya gücüm kalmadı gece oturdum yarım saat ağladım eşim bile şaşırdı bide insanlara da tahammül edemiyorum anneme yoruldum şöyle böyle diyorum napcan çocuğun oda böyle uyuma ne olacak sanki falan diyor tamam da böyle ömür mü geçer ya bizde insanız sonuçta