Arkadaşlar merhaba öncelikle hayırlı kandiller herkese 4 aylık bebeğim grip oldu benim hastalanmam sonucu bebeğime de geçti bugün doktora gittik ve bize kan tahlili yapmadan antibiyotik verdi eczacımız kullanmamamız gerektiğini söyledi velhasılkelam kullanmadım ..ben ilaç hiç kullanmadan geçirmek istiyorum ama balgamı çok tıkanıklığı var sürekli serum fizyolojik ile temizliyorum hemen buhar makinesi de aldık ama başka alternatif önerebilecek arkadaşlar var mı .