anneolmakdelice Kızım 3 yaşına girmek üzere 2 haftadır tuvaleti öğreniyoruz. İdrar ve kan tahlilinde enfeksiyon yok vajinasında hafif kızarıklıl vardı travazol ve hametan verdi dr 4 gündür kullanıyorız hafifleme var ama tam olarak geçmiyor bir türlü. Çiş çiş diye hala ağlıyor vajinasını tutmaya kaşımaya yelteniyor. Vajinadaki kızarıklıkta geçti buna rağmen şikayetleri neden devam ediyor lütfen başına gelen biri varsa yardımcı olursanız sevinirim
bbaycar anneolmakdelice merhaba, aynısı kızımda var. Bizde bezi yeni bıraktık sayılır. Tahliller temiz, ikili krem kullandık, sürünce iyi ama ara verince tekrarlıyor. Kaşınıyor cocuk, kızarıklık da var. Siz bir çözüm bulabildiniz mi?
dnzdnzdnz anneolmakdelice ovadril diye bir ilaç var. Biz geçmeyen pişik için kullanmıştık. Çeşitli sebepler içinde kullanılıyormuş. Ama özel bölge için doktora sormak lazım orası apayrı çünkü. Doktorunuza danışın deneyin derse iyi gelir diye düşünüyorum.
anneolmakdelice @bbaycar maalesef hala aynı şikayetlerimiz devam ediyor popo da kızarıklıkta var kaka yapmak istemiyor yaparsa da ağlaya ağlaya . Yaklaşık 10 gündür böyleyiz kafayı yemek üzereyim . Eğer siz bir çözüm yolu bulursanız banada yazın lütfen.
bbaycar anneolmakdelice ahh :( biz de devam malesef. Tamamdır, inşallah bir çare bulursam yazarım size, siz de yazın lütfen 🙏🏻