Kızım 3 yaşına girmek üzere 2 haftadır tuvaleti öğreniyoruz. İdrar ve kan tahlilinde enfeksiyon yok vajinasında hafif kızarıklıl vardı travazol ve hametan verdi dr 4 gündür kullanıyorız hafifleme var ama tam olarak geçmiyor bir türlü. Çiş çiş diye hala ağlıyor vajinasını tutmaya kaşımaya yelteniyor. Vajinadaki kızarıklıkta geçti buna rağmen şikayetleri neden devam ediyor lütfen başına gelen biri varsa yardımcı olursanız sevinirim