prensannesi15 3 aylık oğlum son günlerde çişli bezleri dolu dolu değil çok az yapıyor bi sorunmu var acaba sütüm de var doymuyor desem. 5 saat önce taktığım beze çok az bi çiş yapmış neden oluyor böyle acaba doktora gitmelimiyim ?
1gebeshanim prensannesi15 24 saatte bir bez ancak yarım doluyor değiştiriyorum. Terliyor yavrum yastığı vıcık vıcık su, sırtı su içinde alnı filan.. terleyerek atıyor dediler havalara biz dayanamıyoruzki
beyzanur63_ prensannesi15 benm oğlum da 3 aylık az yapıyor bir haftadır boyle havalr cok sıcak çok da terliyir ondan mı hastaneye götürmeyi düşünüyordum
nys prensannesi15 aynı sorun bizde de var bizde 3 ay 7 gündüz dediğiniz gibi bez taktım 5 saattir azıcık yapmış nasıl oldunuz siz ne durumdasınız
prensannesi15 nys hala aynı çok yapmıyor az oluyor çişi ama kimle konuşsam çok normal havalar sıcak o yüzden diyorlar
nys nys bizim şu aralar biraz daha iyi baya ince giydiriyorum terletmemeye çalışıyorum. Siz ne durudmasiniz