Ays1 ben oğluma yaptım cnm 5 yaşında gitti devlet anaokulna.. Bu senede gitti 6 yaşında.. Yasıda 1 sınıf tuttu ama istemedim erkek çocuğu daha arkasını toplamıyor çünk. Şimdi 1 sınıf olcak. Ama iki sene üst üste çok faydası oldu bence. İlerleme gördüm oglumda