guhoglu Merhaba anneler, bebeklerinizi 6 aydan sonra gece uyuyor olsa bile emeli yaklaşık 4-5 saat olduysa bebiş istemesede emziriyor musunuz yoksa kendi uyanana kadar bekliyor musunuz?
Bebegimm1 guhoglu 1 aylıkken bıraktım cocuklarımı kaldırma olayını aç olan uyanıyor uykusunu bölmek olmaz ve ilerde alışkanlık yapıyor şuan kücüğü 7aylık ve kendi uyanmadıgı sürece 6 aydır diyeyim ben kesinlikle uyandırmadm cocuk doktoru 1.ayından snra kaldırmana gerek yok demişti gündüz ve gece acıktıgında besliyorum