efsunumm 3.5 yaşındaymış aslında çok küçük de değil ama doktorla görüşün mutlaka tam otizm olmasa bile bir rahatsızlık var gibi duruyor, ama harfleri falan da biliyor diyorsunuz bilemedim sanırım iletişim bozukluğu var kreşe falan gönderebilirsiniz çok iyi olur bende oğlumdan şüpheleniyordum aynen sizinki gibi ekrana maruz kaldı 2 yaşında kreşe başladı düzeldi jersey normal şimdi sadece konuşma geciktiği vardı onu da seansa götürüyorum suan cümleleri kuruyor konuşuyor 3.5 yaşında