efsunumm raporu size sormadan dan diye veremezler. Askerliğini yapabilir ama askerlik ve polislik mesleğini yapması için belli başlı şartları sağlaması gerekir yeni kanunlara göre, ayrıca seçmeyiversin o meslekleri şart değilki. Bu konu üzerinde de hala çalışmalar devam ediyor. Okul konusunda da, ülkemizde eğitim almak her bireyin hakkıdır. Bu haktan hiç kimse mahrum bırakılamaz, yasal değil yani. Önemli olan rapor değildir, önemli olan tanı alıp çocuğu bir an önce eğitime başlatıp sosyal hayata adapte edebilmektir. İnanın eğitim aldırmak, aldırmamaktan daha kolay bir süreç.