Herkeste olmayabiliyor ama evet azaltıyor. Bilimsel dayanağı da var, regl dönemi hormonları, süt yapan prolaktin hormonunu baskılıyor. Benim ilk bebeğimde 53. gün, ikinci bebeğimde 43. gün geri geldi reglim. Ve o zamana kadar bol olan sütüm ondan sonra dalgalanmaya başladı her iki seferde de. Ayın yarısında sütüm kesilme noktasına geliyor neredeyse, diğer yarısında normal. Bu da bebeklerimin kilo alımını etkiledi haliyle. Bir sürü şey denedim, deniyorum da ama bu duruma çare bulamadım. Mama da almadılar asla. Şu an bebeğim 3 aylık ve evdeki tartıya göre bu ay sadece 300 gr civarı almış :( Kadın doğumcuma soruyorum, daha sık emzir diyor. Yahu zaten saatte bir emziriyorum, süt yok ki. Doymuyor da, çişli bezleri o kadar azaldı ki. Bu durumu yaşayanlar neler deniyorsunuz?