Blackmom Arkadaşlar baston bebek arabası alacağım ama ne alacağımı bilmiyorum. Joie nin nitro ve brisk modeli iyi gibi bu 2 modelden kullanan var mı ya da başla tavsiye ?
defnevedoruk Blackmom nitro modelini 2 senedir kullanıyorum taş gibi hâlâ, hatta 2. Bebişim yeni doğdu muhtemelen oda bi 2 sene kullanır