1 ay 22 günlük bebişim var yaz bebegı şuanda giydirirken cok ikilemde kaldıgım oluyor sabahları hava 30-35 derecelerde oluyor evde tek zıbınla tutuyorum birde bazen corap cok sıcaksa corabıda cıkarıyorum ama akşam bazen serin oluyor evdeyken soeun yok yıne corap zıbın bazende şort gıydırıyorum altına üstünede ince müslin örtü ama sıkıntı dışarı cıkarken ve banyo sonrasında başlıyor gece bazen esiyor buyuzden ıcıne zıbın üstünede patikli tulum giydiriyorum bunuda hallettık 😂 akşam banyo yaptırdım bugun 26 derece hava ama hava soğuk esiyor serindi yani banyo sonrası vok ıkılemfe kaldım zıbın iort corap bırde sacının kuruması ıcın şapka gıydırdım şapkayı cok tutmadı ıkardı ama sacı kurumuştu sımdı gece yatarken göğsünü kontrol ettım sıcak ama sırtı soguktu üşümesınden korktum müslin örtü örttüm örtüncede agladı sıcak oldu herhalde dıye bıraz açtırdım sımdı ben dogrumu yapıyorum? Yada tüm bu yazdıklarımda nasıl olmalıydı bana yardımcı olurmusunuz