zeynep91 Pnre kızım dişli doğdu oğlumda 3,5 aylık diş kisti cıkmış doktor yakında diş patlatr dedi benmkilernde ne acelesi varsa
duruislife Pnre 11buçuk ayllıkken alttan 1 diş çıktı çok şükür ateş ağrı sızı olmadı 1 günde şişti ertesi gün patladı. 11 ay 23 günlük şu an yeni çıktı yani çok tatlıı sürekli dokunasım geliyor ahahahah
zeynep91 beybitolat tam cıkmadı tam cıksaydı cekecekti altta damak şiş gozukuyodu 2.ayında patladılar eliyle kontrol etti dişçi baktı saglam oldugu icin cekmeye gerek gormedi
Bsmdg Pnre benim kızımın 7. Ayında çıkmıştı ama ben kendim 1 yaşından sonra diş çıkarmışım. Geç çıkan diş sağlam olurmuş ayrıca 🤭
Pnre Bsmdg yani herkes öyle diyor ama görünce aa nasıl dişi yok mu falan diye ilk tepki gösteriyorlar