angel24 benim oğlumda da vardı ama şöyle bizde kardeş kıskançlığı çok vardı ve bana düşkün olduğu için paylaşmak istemiyordu ve yeteri kadar da kendini ifade edemediği için sinirleniyordu . Başkasına yapmıyordu şükür . Okul psikoloğu bize öneri olarak ellerini tutucaksınız sakin , net ve kararlı bir tavırla “bana vurmana izin vermiyorum . Kimseye vurulmaz .” deyip. Öfkesi geçene kadar tutup daha sonra sarılarak bunlar yanlış davranışlar yapılmaz deyip konuyu çok konuşmadan kapatıyoruz demişti.