tubasinan Emzirmeye devam ettiğiniz için yaptığınız diyetler emzirmeye uygun olsun öncelikle. Ben de tüp bebek annesiyim gebeliğimde 12 kilo aldım ama 86 kilo ile doğuma girdim. Tedavi döneminde de bir o kadar gebelik öncesi kilo almıştım… Şuam bebeğim 8 aylık 62 kiloyum. Emziriyorum ama dikkat ediyorum mesela ek ekmeği sadece kahvaltıda yiyordum canım tatlı isteyince hurma yiyordum. Bir de ben asıl kilo vermeye şekeri komple bırakınca başladım. Sabah 7 de kalkıyorum yarım gün çalışıyorum ama sabah kahvaltı yapmıyorum mesela sütümü de etkilemiyor iş yerinde kahve yanında bitter çikolata bir küçük kare yiyorum eve gelince kahvaltı yapıyorum. Günde iki öğün besleniyorum anlayacağınız. Kızımla günde bir saat dolaşıyoruz 1,5 saat de parklarda geziyoruz başka da spor falan yapmıyorum. Göbek kaldı ama kilolar gitti. Demem o ki sizin hayat temponuza uygun bir şekilde kendinize plan çizin, bir de ben günde 4 litre falan su içiyorum 🤣