Oğlum 11 aylık fakat hiç basit kelimeleri (anne,baba,dede,mama gibi…) söylemiyor. Bu normal mi? Sadece anne baba dede hangisi denirse o kişiye bakıyor. Mama yiyelim mi dediğinde mızmızlanıp isteğini belirtiyor o kadar. Erkek bebekler daha geç konuşuyor diyorlar doğru mu?