Bebeğimin öksürü vardı dokatar götürdüm antibiyotik verdi ondan sonra cildi çok kötü bir şekilde kızardı sonra yine antibiyotik değiştirdi bu sürede hastaneye yatırdı cildi tam geçmişken yine aynı şekilde kızarıklik oldu yine antibiyotik değiştirdi en sonunda gelip parça alalım deriden dedi gıda alerjisi mi antibiyotik mi dedi aldım çocuğumu hastaneden çıktım özele gitkm oda bir şey demedi o da ilaçları değiştir Orta kulak iltihabı var dedi diğer doktor da bronşit dedi daha sonra kanda enflasyon dedi çaresiz kaldık kızlar bir bilgisi olan var mı cildi çok kızarıyor antibiyotik kullandık mi ama antibiyotik kullanmadı mi da öksürük oluyor çok