Kızlar benim adetim son zamanlarda düzensizleşti . Adet oldum mesela karnım adet olmadan önce çok ağrıdı sancılı şekilde ama sonra bir ped dolduracak şekilde dolu dolu gelmedi hep yarım yamalak geldi bitti . Ve kahverengi gibiydi . İçime bir kurt düştü açıkçası hamile olabilir miyim diye üstüne görme olayı oluyor ya veya bir ped dolusu gelmediği zaman adetin şüphe ya gelmesi gerekir bir ped dolusu kadar neyse uzun lafın kısası annemgildeyim tatilde eve gidince direk test yapmayı düşünüyorum