Ococila Her 3 dakikada bir çıkıyor reklam herkeste mi ekran hatası var tamam tabiki ücretsiz uygulamada reklam olsun ama adabıyla olsun 10 15 dakikada bir olsun bu kadar sık olduğu için foruma girmek istemiyorum