Kızlar 9 günlük lohusayım. Zor bir doğum geçirdim 12 saat suni sancı sonrası sezeryana alındım. İlk günler ne yaşadığımın farkında bile değildim zaten ama bir kaç gündür de hissettiğim bazı şeyler var. Sanki dünyadan soyutlanmışım gibi hissediyorum, hem fiziksel hem psikolojik olarak. Konuşurken bile konuşan ben değilmişim gibi, elimi hareket ettirirken sanki başkası hareket ettiriyor. Çevremdeki olayların içerisine dahil değilmişim de uzaktan bakıyormuşum gibi. Araştırdığım kadarıyla depersonalizasyon diye geçiyor bütün bunlar. Acaba benim gibi başka yaşayan oldu mu? Ne kadar süre sonra geçiyor veya hemen doktora görünmem gerekir mi? Hayattan keyif alamıyorum eskisi gibi değilim resmen. Eski beni çok özlüyorum.