Umut07 eşler arasında tartışmalar olur ama bu 3. Bir kişi yanında olursa unutulmaz oluyor. Çünkü sizin aranızdaki bağ bunu unutmanızı sağlayabilir ama 3. Kişi bunu unutmaz böyle dallandırır.
Keşke kayınvalidenizin yanında tartışmasaydınız , keşke kayınvalideniz böyle bir talihsiz cümle kurmamış olsaydı ve sizi üzmeseydi.. mesafenizi koruyabilirsiniz ama eşinize bunu yansıtıp tartışmaya bu kez 3.kişi sebep olmasın. Eşiniz olduğu müddetçe annesi de olacak komşu değil ki görüşmeyi kesin, kendi çekirdek ailenize odaklanın gerisini boşverin umursamayın.. bebeğinizi sağlıkla büyütün 🌸