Kızlar bebeğim 11,5 aylık son 3 gündür sürekli öğürüyor mama verince,biberon ağzına girince kusma hissi geliyor,3 gün önce evde meyveli yoğurt vermiştim sevmedi o gün 3 kere kustu sonra da böyle öğürmeye başladı ,ateşi yok ishali yok, dişleri çok kaşınıyor 2 alt dişleri var. Ne olduğunu anlamadım aç ama yerken öğürüyor yiyemediği için ağlıyor doktora göreceğim ama size de sormak istedim böyle bir durum yaşadınız mı