Selamlar. Aranızda bebeğini podoloji bölümüne götüren var mı? Podoloji ayak sağlığıyla ilgili bir bölüm, yürürüş bozukluğunda da podoloji önerdiler bize. Arama kısmına podoloji yazınca tırnak batması, nasır gibi şikayetler gördüm hep. Fikri ve deneyimi olan var mı merak ettim.
Oğlum 2 yaşında şu an. 16 aylık yürüdü, ilk yürüdüğünde yoktu ama sonradan içe basmaya başladı.