zeyneptasdogen Herkese merhaba hanımlar kızım 10 aylık bu zamana diş bekledik. İlk diş alttan çıktı. 3 gün önce de üstten bir tane köpek dişi patlamış çıkıyor 😂 biraz ters oldu sanki? Sizde var mı böyle bişey normal mi? 🫠
Ymomm zeyneptasdogen evet normal :) kızımın da köpek dişi az görünüyor alttan azı diş çıkarmış birden onu görmemiştim bile dağınık çıkabiliyor
mamacitaa_ zeyneptasdogen benim bebis de ilk olarak üst ön dişlerini çıkardı . Daha sonra o iki dişin yanındaki iki üst dişi çıkardı. Daha sonra alt dişlere geçti 🥰
Windmom Merhaba benim oğlumda dişlerini biraz erken çıkarttı 11 aylık şu an 9 dişi var. Doktoruna sorduğumda ilk diş çıktıktan sonra diğerleri farklı yerlerde hemen patlayabilir demişti. Yani internetteki gibi bir sıralama her çocukta aynı değilmiş.