RumeysaNy Oğlum 11 aylık ağustosta 1 yaşına girecek, ilk çocuğum ve oda ayırma süreci nasıl olmalı hangi yaşında ayirmaliyım yardımcı olurmusunuz
betul97_ RumeysaNy Ben 9 aylıkken ayırdım şu an 11 aylık rahat ettim. Önce kendi yatağımızda uyutuyorum sonra kendi yatağına yatırdım bir ara kendi yatağında uyutmaya alıştırdım tabi ama sonradan yine bozuldu kendi yatağımızda uyutuyorum sonra yine kendi yatağına götürüyorum
talhamamy RumeysaNy oğlum da 11 aylı olacak 1 haftadır kendi odasında yatıyor hiç yer yagırdamadı sadece sık uyanıyor yanına gidip emrizip dönüyorum
tomvejerry RumeysaNy Oğlum iki yaşında hala ayırmadım emiyo çok sık uyanıyo sürekli git gel yorulmaktansa yanımda yatsın daha iyi diye düşünüyorum inşallah seneye oda yapıcam o zamanda emzirmeyi bıraktırırsam tam olur😌
97e betul97_ bende ayırmak ıstıyorum ama kendını yataktan atıtor smdı ranza aldım byuk kız yukarda o altta bıde korumalık aldım yıne atarmı acaba
RumeysaNy tomvejerry benimkide gece çok emiyor ondan birazcikta temkinli davranmaya çalışıyorum hemde bu süreçte kendimi yıpratmamaya
betul97_ RumeysaNy Hayır aksine daha verimli uyuyor çünkü eşimin alarmı çalıyor uyanıyor, sesimize uyanıyor, yatakta sağa sola dönerken bile uyanıyordu. Yan odamızda ama o kadar ses gitmiyor demek uyanmıyor çok
Pamukhanim_ RumeysaNy 7 buçuk aylıkken ayırdım şuan 9 buçuk aylık hem o daha rahat uyuyor hemde biz daha rahat uyuyoruz 1 hafta falan yanında uyudum sonra kameradan dönse duyuyorum zaten