Merhabalar bende bir şey sormak istiyorum. 40 günlük Bebeğimi memeye yeni yeni alıştırdım sondayla. Mememin ucu tam çıkık değil ama ağzına tam sokuyorum fakat damağıyla mememin üst kısmını vakumluyor. Üst taraf şiş olarak çıkıyor ağzından. Emerken de canım acıyor. Düzelterek soksam da tekrar üste kayıyor damağı. Bu sorunu yaşayan insanlar var mı, nasıl düzelir sorun? Bir de bu şekilde emse de ağzına süt gelir mi?