Kızlar oğlum 2 yaşında ve yataktan düştü. Yatağın kenarındaki ahşap yanağını kesti. Plastik cerrahi dikişle dikiş değil arası bişey diyerek steri strip dikiş bantlarından yapıştırdı. Sonrasında iz için slistar krem önerdi. Ne yaparsan yap iz kalır hiç iz kalmaz diyen yalan söyler dedi. Başından böyle bişey geçen var mı tam yüzünün ortası yanağında olduğu için çok üzülüyorum ve kendimi suçluyorum sürekli. İz kalmaması için tavsiyeniz var mı? Benim ihmalkarlığımı bir ömür yüzünde taşıyacak yavrum 😞