twobabymom_
Keşke tanımlı hesabımıza gelse. Çok zor oluyor bana da 29 aylık ve 3 aylık bebekle. Mecbur ya annemi ya gorumcemi çağırıyorum.
Ha bide giderseniz saat 16:00 gibi gidin tam o saatte yatıyor geçen ay bankacı söyledi.
@sedatadik Kimliğim ile vezneden çektim.