iyikianneyim08 SedaNurAtlan bogazimi sanki biri sıkıyor gibi bas agrisi mide bulantisi kalp carpintisi terleme en kotusu bilincim acik sekilde bayiliyorum
Nur_61 iyikianneyim08 ben bir tane kullanıyorum ama bırakmak istiyorum artık pazera kullanıyorum akşamları
iyikianneyim08 SedaNurAtlan ılac ismi verince sorun oluyor mu hani reklama geçip yoksa soylerim sorun olmaz
iyikianneyim08 Nur_61 o ilaç ismini ilk defa duydum ben cok denedim ama.olmadi daha cok artti bugün aksam ustu panik atak gecirdim ilac kullandigim halde😔
Nur_61 iyikianneyim08 aslında bu ilaç deneme yanılma yolu ile oluyo ben 3 tane değiştim en son bu kullandığım iyi geldi siz olmadı bi tekrar gidin doktora
iyikianneyim08 pinkflowers napicaz böyle 😔 Kizimi dogurmadan once iyilesmistim ilac bile içmiyordum ve bu kadar degildim zor hamilelik zor bebekligi oldu ataklarim cok artti sinirli biri olinca mecbur basladik doktor kararinla
pinkflowers iyikianneyim08 Bende öyle bırakmıştım tekrar doğum yapınca bin beter oldum yine başladim dahada bırakmam tövbe
iyikianneyim08 pinkflowers belli olmuyor canım qma kafama cok taktigim zaman yada beni daraltacak sıkıntıya sokucak zamanlarda oluyor
mikiail SedaNurAtlan hayır 6 ay kullandım. Kendımde farklılasmalar hıssetım ve bıraktım. Ama panık ataktanda kurtuldum