Çok üzüldüm rabbim sabır versin size. Ama bişey duymuştum vücut sağlıklı olmayan gebeliği sonlandiriyormuş hem siz hem bebeğiniz için doğrusu buymuş demek ki, belki yaşasa farklı hastalıklarla ugraşacak canı acıyacaktı bilemiyorum ne denir. Kısmeti o kadarmış korkmakta çok haklısınız ama zamanla belki korkularınız azalır. Veren de alan da Allah bizim elimizde değil hiçbir şey 😓