Kızlar iyi akşamlar halsizlik yorgunluk sürekli yatma isteği arada mide bulantısı özel bölgeye doğru ara ara sancı gibi bir şey ağrı sürekli sık idrara çıkma buna benzer bir sürü belirtim var 24 Temmuz gibi hasta olmam gerekiyor erken test aldım ama şu an negatif çıktı sanırım biraz daha erken acaba bir 10 gün 15 gün sonra test pozitife döner mi sizce bu belirtiler hamilelik belirtisi mi bir şeylerden tiksinme gibi gibi şu an aklıma gelenler bunlar ama testte negatif çıktı bilmiyorum yani tesadüf olabilir mi bu belirtiler hamilelik dışında da olabilir mi farklı bir sebepten