Hanımlar merhabalar.Baby turco sitesinden bebek bezi ıslak mendili cep ıslak mendili ve kadın pedi aldım.Baby turco bez dışı biraz naylonumsu geldi ama çiş yapınca bazı bezler aşağıya sallanıyor bu sallanmadı. Biraz ince bir bez gibi geldi bana ama çiş çıkarma problemine rastlamadım.Islak mendili ise boyutları normal ıslak mendilden biraz daha ufak gibi geldi ama kokusu güzel sleepy kullananlar var ise sarı ve pepeli olan ıslak mendil kokusuna benziyor.Güzel temizliyor.Bunlar ilk izlenimimde.Açıkçası 4numaranın 44 adet olması çok hoşuma gitti.Ama güzel bir bez ise 44 adet olması iyidir kötü ise 44 adet olsa dahi bir işe yaramaz.Şu an için ilk izlenim olarak memnunum. Fiyatları çok uygun 3 lü 60 adet ıslak mendil 6 TL olması lazım.44 adet bez 25 TL.