Tuvalet eğitiminin 3. Gününü bitirdim bugün.oğlum 34 aylık yani 3 yaşına 2 ayı var daha öncesinde denedim önerilen birsürü şeyi yaptım örnek:oyuncaklarını tuvalete oturttuk gizliden su döktüm el salladık vs,ışıklı sifon sesli klozet aldım zaten ,yapıştırmalar aldım teşvik olsun diye sevdigi herşeyi söyledim. Asla oturmadı klozetr,agladı vs bi ara brzi bıraktm 8 saat tuttu çişini ve altına kaçırıp korkup ağladı. Geri taktım 2 deneme sonuçsuzdu.ki oğlum maşallahı var anlaması,kendini ifsde etmesi çok ileridir
📍2 gün önce bez takmsk istemedi ve takmadım öğleden sonraydı hatta. Birkaç defa kaçırdı sonra 1 defa az bişey yakaladk tuvalette ,kıyafetiylr oturmayı kabul etmişti sonra onuda çözdük şuan 3.gündeyiz iyi gidiyor👍🏻🤲🏻
Diyecegim o ki o istemiyorsa 2 ayda sürse ögrenmez ama o istiyorsa 2 günde hallolur
Tecrübeyle sabit🍀 Allah yardımcımız olsun inşallah🤲🏻
Roman yazdım inş okursun🙈