Arkadaşlar merhaba, bugün akşam tesadüfen kızımın sol kulağının arkasında en üstde bi şişlik olduğunu fark ettim. Haftasonu olduğu için doktora da götüremiyorum. Böyle nohut büyüklüğünde sert ve kayıyor. Dokununca ağlamıyor. Bilginiz varmı bu konuda,çok endişelendim korkuyorum.