Kızlar bebeğim 5 aylık kucakta durmayı pek sevmiyor , emzirmiyorum , bebek arabasında evde uyuduğunu farkettik , arabada uyutup hemen yatağına koyuyoruz gün içindede arabada kemerle oturtuyoruz istediğimiz odaya götürüyoruz, bizim gibi arabayı evde kullanan var mı cok rahat ettik ama alışır mı ondan endişe ediyorum