arzuapo Kızlar bebeğim 3 ay 3 günlük Diyarbakır sıcağı malum şu an 32 derece zibinla mi yatirsam yoksa şort tişört mü yeni anneyim bilemedim acaba soğuk olur mu zıbın ile üstünü ince birşey ile ortucem
skarabey arzuapo ince bir zıbınla yatırmanız yeterli üstünü örtmeyin üşümez merak etmeyin. Çok merak ederseniz ensesinden ya da göğsünden kontrol edin üşüyüp üşümediğini eli ayağı soğuk diye üşüyo sanmayın. Diğer türlü ya sıcaktan uyuyamaz ya da isilik olur yapmayın nolur😅
organikirmik arzuapo 32 derece soğuk olabilir mi sizce 🥹 üşümez merak etmeyin ama göğsüne bakarsınız arada