prensesveannesi1 17 gün oldu doğum yapalı tek dikişim kaldı ip görünüyor halen düşmedi bir de aşırı kötü bir koku var ve klitoris denilen kısım çok acıyor bu normal mi acaba
etuerk prensesveannesi1 kişiye göre değişir kimi geç kimi erken 40 güne kadar ancak toparlanır zaten 6 hafta sonra kontrole gitmen lazım o zaman bakarlar istersen papatya çayı demleyip ılık suya içine oturabilirisin benim için iyi olmuştu mesela
arzuapo prensesveannesi1 ben 3 ay önce normal doğurdum 13 dikişim vardı ipler yavaş yavaş düşer ama koku olmadı hiç tentürdiyot kullan o çabuk iyileştirior kokuyu ben yaşamadım bilmiyorum canım sen yine istersen bir kontrole git