Merhaba kızlar
Kızım 32 aylık asla yemek yemıyor gorenler çok zayıflamış çok zayıf dedıkçe moralim çok bozulmaya başladı.Çok kafama takmaya başladım her goren çok zayıf dıyor.Ne yapmam lazım iştahı ne açar.Şu atomdan yaptım hiç fayda etmedı.Önerisi olan var mı ya da bu durumu yaşayan sonradan düzelir mi donemsel bir şey mi