Oğluma corba yapacaktım blenderdan geçireyim dedim geçirmez olaydım, içine patates sıkıştı cikarayim dedim,bir elim blender da diğer elimin işaret parmağı kesen yerde birden düğmeye basmışım farkında bile değilim, acıyla kendime geldim birden öyle çok kanadi ki bulduğum peçeteye kapattım ve eşimi çağırdım allahtan ki evdeydi peçeteyi bile açamadım tek dediğim parmağım gitti oldu korkudan tansiyonum düştü ve başım dönmeye başlayınca uzandım esim sagolsun pansuman yapıp bantladi ama ömrümün yarısı gitti sanırım. Saatler geçti hala acıyor ve uyuşuk çok şükür kontrol ettirdik dikişlik falan bir sorun yok ama şu degmeyecek ve pansuman yapacağız günde 2 kez. Siz siz olun elinizde blender varken parmağınızı sokmayın bıçaklı yere 😣😔