Ya kızlar bu dis çıkarma ne zormuş benim bebeğim de ekstra zor geçiriyor o kadar sancılı geçiyor ki bu süreç. Şu anda da saatlerdir uyanık ama ağrıdan uyuyamiyor karanfil zeytinyağı kürü uyguladım soğuk şeyler verdim masaj yaptım damaklarina en son çare ağrı kesici verdim biraz hafifledi ama yinede uyuyamiyor. Ne zaman geçecek bu süreç her dis çıktığında böyle mi olacak. Geceleri de kac kez ağlayıp uyanıyor. Ne ona uyku var ne bana🤦