novellaa Bebeğim 3 gün sonra 3 aylık olacak yüzüstü egzersiz yaptırmaya çalışsam da istemiyor çok ağlıyor. Kafasını kaldırabiliyor ama yüzüstü yatınca sinir oluyor doğru düzgün tummy time yapamıyoruz. Ne yapmalıyım önerileriniz var mı?
esar3142561 novellaa o aylarda oglumda hic sevmiyordu şimdi 5 aylık oldu durmaya başladı kolunuzun üstüne yatırın öyle dursun
serpoo novellaa time tumy bizde yapamadk ama günlük 5 dk felan ya emzirme yastgna yada yastga yüz üstü koyup karsısınada harketli oyuncak ve ayna koydum ayna dikkatni çok çekti
alya2003 novellaa ben dizlerimin üzerine yüzüstü yatıyorum birde poposunu karnıma dayayıp gövdesini kolumun üzerinde tutup ayna karşısında tutuyorum öyle de oluyor illa düz zeminde olmasına gerek yok bence ilk başlarda 1 dk falan duruyordu şimdi daha uzun duruyor yeni yeni alıştı 3 ay 21 günlüğüz
Zlm novellaa bana doktor gerekirse biraz ağlasın demişti karşısına ayna koysanız yada şu su dolu matlar var ya belki ilgisini çeker
zehra0508 novellaa ya canim benim cox zor benim kiz 5aylliken yuz usdu uzandi ne kadar yaptiysam 3aylikken yapmiyodu 5aylikdan sknra yapdi