Busbus03 3 ay 21 gün oldu an itibariyle. Bazen sanki böyle iğne batıyormuş gibi acı hissi oluyor. Yani anneanem tayfa bunun normal olduğunu iç yaramın daha yeni yeni toparlandığını deri ve kas çekilmesi yaşadığımı söylüyorlar ama doktorumla görüşmemde o bu şişliğin bir şikayet unsuru olabileceğini söylemedi normal karşıladı üstelik