emiyomu Kızlar böyle bir kolye yaptırmak istiyorum alan kullanan varmı? Varsa satıcı paylaşır mısınız
simseklivekalpli emiyomu altınköşe kuyumculukta yaptırmıştım ben kendi isimli kolyemi kaybettiğim için.
tospikannesi_ emiyomu ben bu şekilde almıştım hala kullanırım 2 sene oldu çok iyi ama tabi şimdi takmadım o yüzden üşendim kalkıp almaya 🤣🤣 Ama modeli bu
maygirl tospikannesi_ +1 Bende de bu sekilde var. @emiyomu sizede bu model tavseiye ederim.En güzeli bnce bu.
emiyomu tospikannesi_ İlk başta bende bunu düşünüyodum aslında plakları görünce ikilemde kaldım 🤔 teşekkür ederimm
tospikannesi_ maygirl evet kesinlikle en güzel en kullanışlı ve modası hiç geçmeyen model zarif duruyor
emiyomu maygirl tospikannesi_ plak çokmu kaba duruyor ilk tasma gibi olur dedim sonra arkadaşımda görünce bi hoşuma gitti 😂
tospikannesi_ emiyomu plakta var bende kenarda duruyor 3 senede 1 kez taktım . Ama sana attığımı sürekli boynumda taşırım
maygirl emiyomu hayir ya ne alaka jocaman yazidirsaniz ewet tasma gbi olur ama bunlarinda voyutu kalinligi vs vs degisiyor.Ornekelrine bakın.Bendeji cok zarif bn cok begeniyorum.
Yusufagahinannesi Attığım görsel arkadaşımın markası bende sipariş vereceğim çok çok beğendim markanın ürünleride çok kaliteli. Bence attığınız oval olan çok demode