Kızlar şimdiye kadar oğlumda bir sorun yoktu ama şu son 1 aydır hergün karnım ağrıyor diyor yemek yemek istemiyor acile götürdüm serum vs taktılar baktım olacak gibi değil özel hastaneye götürdüm orasıda sadece gaz ilacı verip gönderdi dün yine çok kötüydü yine acile götürdüm usg çekildi idrar alındı bir şey yok dedi 2 gün önce çocuk doktoruna götürmüştüm gaita ve idrar alınmıştı ama kan alınmadı nedense sonuçları sağlık ocağındaki doktordan öğreneyim dedim gittiğim çocuk doktoru şehir dışına çıkacağım o yüzden oraya git sor sonuçları dedi gittim idrarında bir şeyler var dedi ama anlamadım enfeksiyon mu dedim Hayır dedi çocuk doktoruna git dedi bende hemen dün acile götürdüm orada yukarıda belirttiğim gibi usg ve idrar testi yapıldı temiz denilip gönderdiler bizi ama oğlum hala karnım ağrıyor diyor ben ne yapmalıyım zaten çocuk doktoruna gidiyorum acilede gidiyorum özel hastanede ki çocuk doktoru gaz diyip gönderdi sizce nasıl bir yol izlemeliyim 23 kilodan 19 kiloya düşmüş aşırı üzgünüm neyi var çocuğumun😔