duyguozgl1 20 günlük olduk kızlar bebeğimin altını alıyorum emziriyorum gazını çıkarıyorum farkettiğim şey bebeğimin bi kaç gündür uyanık kalma süresi arttı ama uyanıkken normal bir şekilde durmuyor Max 10 dk ağlamadan duruyor bu normal mi