kardelencicegim Aselhafsa Osmaniye merkezdeyim devlet anaokuluna 600 TL kayıt parası ödedim ekstra birşey demediler
simseklivekalpli agustosbocegim tek seferlik değil. 1350 aylık ucretiymis. Bin lira alacağız demiş okul müdürü. X9 ay 9bin tek seferde istedi. Bunu dönem dönem olmak uzere2 taksit alan okullar da varmış.