Prenses_Liya Kızlar tüp bebeğe başladım Ovitrella iğne almam lazım ama hiç bir yerde yok çok zor bulursun zaten dediler ama bulmam lazım
[silindi] Prenses_Liya ecza depolarında yoksa eczaneleri tek tek arayıp elinde olanı bulmaya çalışın. Büyük şehirlerdeki eczanelere sorun. Bulamazsanız da doktorunuzdan muadil önermesini isteyin muadili vardır büyük ihtimalle
Blackcloud Üstte kalsın inşAllah bulursunuz. HappyMomda da post açın oradaki annelerde yardımcı olabilirler.
busealmilanil Prenses_Liya ben de çok zor bulmuştum ama hangi sehirdesin ben yarın dışarı çıkacağım burada birkaç eczaneye sorarım
hunilimomy Prenses_Liya Yüreğir otogarinin orda bi eczaneden buldu arkadaşım bi hafta olmadı daha alali. Otogarin karşısı demisti yanlış hatırlamıyorsam
Prenses_Liya hunilimomy Çok teşekkür ederim Netten numaraların aradım hemen şansa hafta sonu açan olmadı Pazartesi arıyayım varsa hemen giderim Allah razı olsun