eozlem
8.5 aylıkken desteksiz uykuya geçirdim.
Meme emerken uyutmamaya çalıştım memede uyumak yok diye hep söyledim, emmeyi bitirince meme bitti, uyuyacak dedim, sonrasında kitap okuyup, kitap bitince iyi geceler uyku saati diyerek yanına yatıp uyuma numarası yaptım (uyuyakaldığım zamanlarda çok oldu tabi😄) kendi kendine memesiz uyumayı böyle öğrendi.
Gece emmesini de 10 aylıkken kestim aynı anda odasını da ayırdım.
Tam yaş gününde de memeden komple kestim.
Memede uyumaması güzel uykuların da başlangıcı. Umarım başarabilirsiniz canım siz de.