Gamzelikiz_34 simseklivekalpli vallahi bu aralar ben de içiyorum ama kahve fazla içmeyeyim diyorum yoksa kaptan gideceğim en sonunda ama normalde kahve seviyorum🤣
Gamzelikiz_34 simseklivekalpli olsun ya seviyorum canım benim ya sabahları çok iyi geliyor veya vücuda alıştırdık ya ondan